26. 7. 2013

My morning routine :)

My morning routine :) produkty, které používám ráno, ale relativně i večer na pleť. Buď to před nebo po make-upu :)

První přípravek je nalevo a je to Balea pleťová voda pro mladou pleť s ovocnými kyselinami 200 ml (stála asi 50-70kč). Musím říct, že tato pleťová voda je nejlepší kterou jsem kdy měla. Je dobrá na očištění mazu i na odlíčení a na to, že jsem použila ubrousky už za 80,40,20 kč a všechny byli stejné a stály za prd a dlouho člověku nevydrží tak toto je věc, která je naprosto úžasná.

Druhý přípravek napravo je Balea krém na ruce oliva 100 ml (cena asi 40-50 kč). Si asi řeknete "Ukazuje péči o pleť a je tu krém na ruce." No, já si ho na ruce koupila,ale když jsem zjistila, že vysušuje tak jsem ho použila na obličej a od té doby ho před make-upem i po něm používám. Je super a podle mě by to měl být krém na obličej než na ruce ;).


Tato čistící pleťová pěna mě nestála nic :) byla myslím jako dárek ke Cosmopolitanu, ale až ji dopoužívám asi si ji pořídím za stálou cenu znova. (stojí okolo 200kč) Je to narůžovělá pěna, která krásně voní tak jemně a čistě jako peeling...je to trošku peeling,ale není zas tak drsný :)

Co používáte na pleť vy? Používáte něco z toho co já? Nebo máte nějaké špatné zkušenosti?


Žádné komentáře:

Okomentovat